16 Mayıs 2015 Cumartesi

Wet'n Wild Megaclear Kaş ve Kirpik Maskarası


Merhaba!




Blogumun bugünkü konuğu Wet'n Wild Megaclear kaş ve kirpik maskarası. Ben bu maskarayı kirpiklerimde hiç kullanmadım sadece kaşlarımı taramak ve sabitlemek için kullanıyorum.
1 aydan uzun bir süredir kulanıyorum ve benim izlenimlerim şöyle;






  • Rengi şeffaf, kaşlarımı doldurmuyorum ama fondöten ya da bb kremdenn sonra uyguladığım için fırçaya bulaşıyor ve jel çok çabuk kirleniyor/bulanıklaşıyor.
  • Fırçası uzun ve ince, kılları orta sıklıkta. Fırçası pratik bir uygulama sağlıyor.
  • Sürdükten sonra kısa süre içinde kuruyor. Islak gözükmüyor.
  • Sabitlemesi gayet iyi ve gün boyunca kalıyor.
  • Kaşlarımı sertleştirmiyor.
  • Fiyatı 10 TL civarında. 

 Fiyat&performans açısından gayet iyi. Bittikçe alacağımı düşünüyorum. Gratislerde bulabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder